- APWR
- SPW
- Proiecte
- MediCom-Rare
- ECOU
- CORE–RD
- Stil de viață sănătos
- Rețele de suport
- ProGeneRare
- INNOVCare
- Proiect ExpertRARE
- NoRo-Frambu
- NoRo-Frambu EN
- Centrul NoRo
- Informații
- Implică-te!
- Contact
INVITAŢIE în vederea depunerii unei oferte pentru achiziția serviciilor necesare organizării Conferinţei Naţionale în cadrul proiectului “NoRo-Frambu – parteneriat pentru viitor”
Submitted by almasi zsuzsa on Fri, 03/25/2016 - 13:34
Descriere:
Asociatia Prader Willi din Romania vă invită să depuneţi ofertă în vederea achiziţiei de servicii necesare organizării Conferinţei Naţionale ce va avea loc în Zalău, în perioada 20-21 aprilie 2016
DATE PRIVIND ACHIZITORUL
Asociatia Prader Willi Romania, Centrul NoRo, Zalau, str. 22 Decembrie 1989, nr.9, Telefon: 0260 610033; Fax: 0260/ 610033 ; e-mail: dorica.dan@eurordis.org.
OBIECTUL CONTRACTULUI
Servicii la pachet pentru organizarea unei conferinţe naţionale in cadrul proiectului cu titlul “NoRo-Frambu – parteneriat pentru viitor” finantat prin Fondul ONG in Romania, Mecanismul Financiar al spatiului Economic European 2009 – 2014, prin contractul de finantare cu nr. C_4_49.
Pachetul contine: servicii de transport aerian, servicii de cazare, masă, sală de conferinţă şi coffee break pentru participanţii la conferinţă.
Coduri CPV:
60400000-2 Servicii de transport aerian
55110000-4 Servicii de cazare la hotel
55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării
79952000-2 Servicii pentru evenimente
Serviciile se vor acorda in scopul desfasurarii unei conferinţe naţionale ce va avea loc la Zalău în zilele de 20-21 aprilie 2016.
Număr total de participanţi la conferinţă – 100+4 persoane
Durata conferintei – 2 zile
Din cei 100+4 de participanti, un numar de 40 vor beneficia de servicii de cazare si pensiune completă (mic dejun, pranz si cina) pe durata a 2 zile/nopţi iar alte 60 de persoane vor participa la conferinţă fără să fie cazate. Pentru cele 60 de persoane se va asigura masa de pranz pe durata celor 2 zile de conferinţă. De asemenea, 4 participanţi din Norvegia vor avea acoperite costurile cazare şi masa pe durata a patru zile/nopţi şi costurile de transport cu avionul pe ruta Oslo-Cluj Napoca si retur inclusive transfer de la aeroport la Zalau.
In timpul conferinţei se vor face doua pauze pe durata carora se vor asigura consumabilele de tip coffee break pentru cei 104 de participanti.
Serviciu |
UM |
Conferinţă naţională Aprilie 2016 Data: |
|||
19.04.2016 |
20.04.2016 |
21.04.2016 |
22.04.2016 |
||
Transport aerian Oslo – Cluj inclusiv transfer de la Cluj Napoca la Zalău sau retur |
Pers |
4 |
|
|
4 |
Cazare hotelieră 4 pers x 4 nopți + 40 pers x 2 nopți |
Unități |
4 |
44 |
44 |
4 |
Servicii de masă completa (mic dejun, prânz, cină) 4 pers x 4 zile + 40 pers x 2 zile |
Unități |
4 |
44 |
44 |
4 |
Servicii de masă (prânz) 60 pers x 2 zile |
Unități |
|
60 |
60 |
|
Servicii pentru evenimente - Coffee Break - 104 pers x 2 zile |
Unități |
|
104 |
104 |
|
Chirie sala de conferinţă 2 zile |
Unități |
|
1 |
1 |
|
DATE PRIVIND PROCEDURA DE ATRIBUIRE
Se aplica procedura de achizitie competitiva simplificata conform Ordinului MFE 1120/2013 şi prevederile cuprinse la punctul III) din Procedura pentru achiziţiile efectuate de către Promotorii de proiecte şi partenerii acestora în cadrul contractelor de finanţare nerambursabilă din Fondul ONG, Mecanismul Financiar al Spaţiului Economic European 2009 – 2014.
CRITERII DE ELIGIBILITATE ŞI CAPACITATEA OPERATORULUI ECONOMIC
Un operator economic este eligibil pentru a furniza servicii in cadrul prezentei proceduri daca:
- Este legal inregistrat si furnizeaza in mod licit servicii pe piata corespunzator obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit facand dovada acestui fapt prin semnarea declaratiei privind eligibilitatea conform Formularului nr. 2.
- Nu se afla in conflict de interese fata de achizitor – pentru aceasta va depune declaratia privind evitarea conflictului de interese – Formularul nr. 3.
In urma derularii procedurii de achizitie, ofertantul selectat se va supune aceloraşi reguli de verificare şi audit ca şi achizitorul.
TERMENUL-LIMITĂ DE DEPUNERE A OFERTELOR
Ofertele vor fi transmise pana cel tarziu pana la data de 08.04.2016, ora 16:00.
ADRESA LA CARE SE TRIMIT OFERTELE SI MODUL DE PREZENTARE
Ofertele pot fi depuse personal sau expediate prin posta la adresa:
Asociatia Prader Willi Romania, Centrul NoRo, Zalau, str. 22 Decembrie 1989, nr.9, Telefon: 0260 610033;Fax: 0260/ 610033 ; e-mail: dorica.dan@eurordis.org. Persoana de contact: Dan Dorica, presedinte APWR, e-mail dorica.dan@eurordis.org, 0260 610033.
Modul de prezentare al ofertelor:
Ofertele se vor depune in doua exemplare (un original si o copie). Ambele exemplare se vor depune intr-un plic inchis inscriptionat cu mesajul: A nu se deschide inainte de data de 08.04.2016, ora 16:00. Plicul va fi marcat cu datele de identificare ale ofertantului.
Nu se admit oferte transmise prin fax sau prin e-mail.
LIMBA IN CARE TREBUIE REDACTATE OFERTELE
Ofertele vor fi redactate in limba romana.
PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
Ofertele vor trebuie mentinute pe o perioada de cel putin 30 zile.
DATA, ORA ȘI LOCUL DESCHIDERII OFERTELOR
Ofertele vorfi deschise la sediul achizitorului metionat la punctul nr. 1. Nu se organizeaza sedinta publica de deschidere.
DATA LIMITA PENTRU SOLICITAREA DE CLARIFICARI
Documentatia de atribuire este anexata la prezenta invitatie. Se pot solicita clarificari pana cel tarziu in data de 08.04.2016, ora 10:00.
FINANŢAREA ACHIZIŢIEI
Finantat prin Fondul ONG in Romania, Mecanismul Financiar al spatiului Economic European 2009 – 2014 in cadrul proiectului NoRo-Frambu – parteneriat pentru viitor finantat prin contractul de finantare cu nr. C_4_49.
CRITERIUL DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI
Pretul cel mai scazut.
Expert achiziţii publice Manager de proiect
Almasi Zsuzsa Dan Dorica
ANEXE
Data:
Friday, March 25, 2016